Oldalak


HÁLAIMA INFARKTUS UTÁN

 Kegyen Istenem! Köszönöm, hogy új esélyt kaptam az életre!
Arra az életre, amelyet Tőled kaptam és nem bántam vele méltó módon.

Sokat dolgoztam, sokak terhét cipeltem a vállamon,
Azt gondoltam, hogy magamnak kell az élet minden problémáját megoldanom.

A betegségem rávilágított, hogy nem is olyan fontosak azok a dolgok,
Amiért feláldoztam az egészségem, amikért küzdöttem az életemben.

Amikor is Téged helyeztelek életemben az első helyre, 
Megváltoztak az életemben a fontos dolgok, és Rád hagyatkoztam.

Rád hagyatkozva értettem meg, mi is az a gondviselés,
Amikor is az isteni erőd által, végeztem feladataimat.

Köszönöm Neked kegyes Istenem, hogy új esélyt kaptam,
Köszönöm, hogy begyógyítottad megsebzett szívemet.

Köszönöm, hogy megérthettem, hogy egyetlen öröm a szeretet,
Egyetlen öröm a békés és imádságos élet.

Köszönöm Istenem, hogy örülhetek a családomnak,
Imádságos életemnek, amelyet a Te dicsőségedre élhetek! Amen.