Oldalak


HÁLAIMA AZ ÉLETÉRT

Köszönöm Neked Teremtő Istenem, 
Hogy életet nyertem itt a Földön.
Köszönöm, hogy feladatot bíztál rám,
Köszönöm, hogy mellettem voltál.

Tőled érkeztem, az égi Hazából,
Reményekkel és szeretettel áldottan,
Ám földi életem próbatételei és terhei,
Sötét felhőként borultak rám.

Köszönöm, hogy segítettél megérteni,
Miért is vagyok itt, földi életemben,
Köszönöm, hogy megtanulhattam azt,
Hogy életem minden pillanatában Velem vagy.

Szeretném, ha életem a Te dicsőségedre lenne,
Szeretném, ha Veled és általad léteznék,
Szeretnék fényoszlopként erőt adni,
Szeretném, ha gyógyulnának a lelkek fényemtől.

 Köszönök minden próbát, esélyt,
Köszönöm a Tőled kapott életem,
Köszönöm, hogy táplálsz a szereteteddel,
Köszönöm, hogy segíted Neked szánt életem.

Hálás vagyok, hogy gyermeked lehetek,
Hálás vagyok, hogy utadat járhatom,
Hálás vagyok, hogy bízol bennem és szeretsz,
Hálás vagyok és köszönöm az életem. Amen.