Oldalak


JÉZUS IMÁJA A SZENVEDŐKÉRT

Mond el nekem, mi fáj a szívedben,
nagyon jól tudom, mit éltél át az életben.
Szenvedtél én veled együtt, szenvedtem,
veled sírtam mikor senki sem értett meg.

Tudom, hogy fájó sebeket hordasz magadban,
nem tudsz tőlük szabadulni, mert folyton kínoznak.
Nyisd meg nekem a szíved, hogy segíteni tudjak,
begyógyíthassam lelki fájdalmaidat.

Előtted vagyok csak észre, kell venned,
te is fontos vagy számomra, hatalmas tervem van veled.
Reménytelennek látod az életed,
itt vagyok, hogy a sötétségből ki vezesselek.

Soha nem hagytalak el,
ha te még így is gondoltad.
Ott voltam melletted a bajban,
mikor tőled elfordultak.

Ha már nem bírod magadba tartani a gondokat,
lecsendesítem nyugtalanságodat.
Haragodtól megszabadítalak,
add nekem belém vetett bizalmadat.

Új életet tartogatok neked,
hogy megváltoztassam az életed.
Megtalálod a békéhez vezető utat,
Szentséges szívemben menedéket, nyugalmat kapsz.

 Lackó Katalin

Forrás ~ Internet